Information om opstart

Når jeres barn får plads i Vejgaard Børnehave, får I tilsendt et velkomstbrev. I skal kontakte børnehaven, for at lave to aftaler. En aftale hvor barnet kommer og ser børnehaven og hilser på primærpædagogen. Det andet møde er uden barnet som opstartsmøde. Da vi vægter et tæt og komplementært forældresamarbejde, er det vigtigt at vi får afstemt vores forventninger til hinanden og vores fælles samarbejde om jeres barns trivsel, udvikling og læring. Til opstartsmødet tager vi udgangspunkt i et opstartsskema, som er med til at få en god dialog om barnet og jer som familie, hvilket er med til at giver så god en start som muligt.

Til opstartssamtalen får I udleveret vores velkomstfolder og pædagogiske læreplan.